KLUBI TEGEMISTE ARHIIV - aasta 2002

13.10.2002.a. võtsid meie klubi liikmed osa Põlva Meistrivõistlustest.

• Tulemused

15.09.2002.a. võtsid paljud klubi liikmed ja sõbrad osa ühest suuremast rattaspordiüritusest Eestis - Tartu Rattamaratonist.

21.-22.09.2002.a. toimus klubirahva ja sel suvel mägedes käinud inimeste suur kokkutulek Pärnu lähistel Jõekääru kämpingus.

04.09.2002.a. kell 18:00-20:00 plaanisime taas abivajajate hüvanguks midagi ära teha. Nii kutsusimegi kokku meie klubi liikmeid ja sõpru kolmapäeval Põhja Eesti Verekeskusesse (Ädala tn.2) verd andma...kahjuks sel korral sai üleskutse väga nõrga osavõtu 10-11 inimest.. kaasaarvatud need keda oldi juba pisut varem doonoriks kutsutud...aga peab lootma et järgmisel korral saame taas endid suurema hulgaga esindada...

11.-12.05. ja 01.-02.06.2002.a. toimub Karulas klubi suured kokkusaamised enne suviseid õppereise !!!

15.-16.06.2002.a. AMMV suvine etapp Taevaskojas.

• Lõpptulemused

14.-16.06.2002.a. osalesime, Taevaskojas, Eesti lahtistel meistrivõistlustel mägimatkatehnikas.

• Pildid

18.-19.05.2002.a. osalesime Karulas Heili Hani ja Firni poolt korraldatud tehnilisel ronimisvõistlustel.

• Tulemused

04.05.2002.a. korralasime Astangul lahtised matkatehnika võistlused.
    (Võistluse auhinnad pani välja matkajate pidev toetajat MATRIXPACK)

• Pildid

25.04.2002.a. võtsime nõuks järgida oma mõne kuu tagust aktsiooni ja anda taas abivajajate hüvanguks verd. Nii saigi kokku meie klubi liikmete ja sõprade ligi 20-pealine punt ja mindi Põhja Eesti Verekeskusesse verd andma...
    Seekord toimunust näed järgnevat fotoreportaazhi. Ja võid lugeda selle kohta ka vastavasisulist pressiteadet.

16.-17.03.2002.a. korraldasime suured jääronimise ja öised päästetööde võistlused. Eriliseks katsumuseks sai olema päästetööde võistlus, mis toimus pimeduses ja külmas.

• Tulemused

03.03.2002.a. korraldasime Miss Estonia 2002 finalistidele spordipäeva Missid Jääl. Fotoreportaa˛: jääl ja mujal. (pildid: Jaan Künnap)

Klubi soosik oli punapäine miss Maarja Mõtus

Miss Estonia Jana Tafenau
      I printsess Kadi Tedremäe
      II printsess Svetlana Makaritsheva

26.01.2002 kogunesid mägedes käinud ja mägedesse püüdlejad Kütiorgu. Programmis oli mäest laskumine, saunas käik ja pidu kuni omikuni.

• Klubi liikmetele mõeldud leheosal on üleval ka mõningad pildid sinnasõidust.

24.01.2002.a. võtsime nõuks järgida mitmelpool meedias kajastatud üleskutset anda verd. Nii saigi kokku meie klubi liikmete ja sõprade 20-pealine punt ja mindi Põhja Eesti Verekeskusesse verd andma...
    Mis seal juhtus näed järgnevast fotoreportaazhist.

19.01.2002.a. võtsime osa Alpinistide ja mägimatkajate mitmevõistlus (AMMV) talvisest etapist.