24.07.2003 - 23.07.2003 kell 08:43 - 20.07.2003 kell 22:36 - 20.07.2003 kell 15:42 - 19.07.2003 kell 16:59 - 17.07.2003 kell 17:05 - 16.07.2003 kell 13:01 -
Seoses jätkuvalt halbade ilmaolude ning kivirusus hävinud
tõusuteega KATKESTAME täna oma seekordse ürituse jõuda
Elbruse tippu mootorratastel. Meie seekordsed saavutused on 3100m
mootorratastel ning 5462m Mart ja Neeme, 5400m Kalle. Side lõpp. 15.07.2003 kell 16:17 -
15.07.2003 kell 14:13 -
15.07.2003 kell 14:07 -
14.07.2003 kell 19:03 -
13.07.2003 kell 12:16 -
Kuupäevadel 11.-12.07.03 ööbisid kõik 4200m kõrgusel. Kõigil tervis korras.
Ilmad pole kõige paremad tipu tegemiseks. Homme 14.07.03 minnakse mõneks päevaks matkale. 12.07.2003 kell 17:01 -
Oleme tsiklitega 3100m kõrgusel. Ilus ilm keeras vahepeal raheks
ja tormiks. Nüüd jälle päike. 12.07.2003 kell 14:12 -
Oli ülejäänud rahvas motomatkajatega samal ajal (09.07.03) samas kohas (4200m). Ilm oli
tegelikult väga hea ja selge, aga üldiselt on ikka karm, ent tore muidugi. 09.07.2003 kell 20:58 -
Ollakse kenasti 4200m kõrgusel. Vahelduv pilvisus, tuul, temp: -9 kraadi,
tipp näha. Enesetunne mägihaigusest veidi kehv. 09.07.2003 kell 12:44 -
'Ilm on täielik okse!' Ollakse 3350m kõrgusel tõstukijaamas Mir. Sealt
jätkatakse teekonda ülespoole Prijut-11 juurde. Ülejäänud motomatkajad
kes tipuüritust ei plaaninud, laskuvad aga tagasi Terskolli. 08.07.2003 kell 16:17 -
Teine tipp (3389m) tehtud. Päikest pole ja on tuuline. Sooja 10kraadi. 08.07.2003 kell 14:55 -
Esimene tipp (3110m) tehtud, kõigil tervis hea. 07.07.2003 k 17:05 -
Mart ja co. jõudsid oma mootoratastel Terskolli baaslaagrisse kell 16:50.
Tõrnauzis maksid nad oma esimese 'maksu' miilitsale. Ilm olla
olnud 'koduselt tatine' ja jahedam. 07.07.2003 -
Saabuti Terskolli (kas siis lennuki, bussi, mootorratastega või rongiga),
laagri püstitamine (2130m). NII MINDI TEELE:
|